Бранд Start.bg - теория на брандинга, организации, събития и проекти за интернет брандинг... http://brand.start.bg/ bg <![CDATA[Blending Studio]]> http://brand.start.bg/#b_49992 1702047384 1702047384 1702047384 900640 <![CDATA[марка - значение, синоними и превод на английски]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970556 1659970556 1659970556 889967 <![CDATA[Brand: на Български, превод, значение, синоними]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970539 1659970539 1659970539 889966 <![CDATA[Бранд мениджмънт и развитие]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970500 1659970500 1659970500 889965 <![CDATA[Какво е бранд и защо той е толкова важен на успеха]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970476 1659970476 1659970476 889964 <![CDATA[Елементи на брандинга]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970446 1659970446 1659970446 889963 <![CDATA[Корпоративна идентичност - Ръководство на прилагане на ТМ]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970425 1659970425 1659970425 889962 <![CDATA[Търговска марка - какво е, защо и как се регистрира]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970401 1659970401 1659970401 889961 <![CDATA[Тъговската марка като икономическа стойност и знак.]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970368 1659970368 1659970368 889960 <![CDATA[Брандът не е само търговска марка]]> http://brand.start.bg/#b_50060 1659970353 1659970353 1659970353 889959